B2B FOTÓZÁS
Szolgáltatás vállalati ügyfeleink részére
A VÁLLALKOZÁS SIKERE A KÉPEKBEN REJLIK
ls
1. Mi a B2B fotózás?
A Business to Business fotózás alatt azt a komplex szolgáltatáscsomagot értjük, amellyel vállalati ügyfeleink rendelkezésére állunk kreatív csapatunkkal. Legyen szó új weboldalról, plakátkampányról, üzleti események vagy egyéb megjelenések promóciós anyagáról, a Couture Élményfotózás a fotóanyagok elkészítésének minden mozzanatát egybefogja: kreatív koncepciók előkészítése, egyeztetése, helyszín kiválasztása, megfelelő smink, frizura és öltözékek összeállítása.
2. Ez is csak egy fotózás. Mitől B2B fotózás?
A megrendelő egy vállalkozóval szerződik a teljes folyamatra, aki tapasztalt, professzionális csapatával áll az ügyfél rendelkezésére és a fotózás minden szegmensét összefogja. A megrendelő vállalkozónak nem kell azzal bíbelődnie, hogy egy fotózás egyéb tényezőit a fotóshoz igazítsa, mivel mindent megkap egy kézből és egy számlában.
3. Miben különbözik a B2B fotózás más portré- vagy üzleti fotózásoktól?
Ezt a szolgáltatásunkat a piaci igényekre reagálva alakítottuk ki, különös tekintettel arra, hogy a csapat egyes tagjai korábban szintén ültek már a megrendelői oldalon. Nagyon jól ismerjük azokat a helyzeteket, amikor magas minőségű képekre van igénye a vállalkozásnak, de a fotósok nagy választékában nem tud eligazodni. Nagyon sok tehetséges fotós van ma az országban, viszont alig akad olyan, aki az ilyen jellegű munkákban is tapasztalt, professzionális csapattal áll üzleti ügyfelei rendelkezésére. Ha sikerül is választani egy szimpatikus fotográfust, még ezer mindent ki kell hozzá találni: helyszínt, sminkest, fodrászt, öltözékeket. A szolgáltatók összefogása rengeteg többletmunkát igényel, illetve a több síkon futó kommunikáció kockáztathatja a végeredményt.
A fotózás menete
1. Megbeszélés, szervezés
A fotózás előtt átbeszéljük, milyen célra, milyen stílusú fotókra van igénye a vállalkozásnak. Kitérünk a helyszínekre, a hangulatokra, az öltözékekre, a sminkre és a frizurára, hogy a szakmai fotózás tökéletesen összeálljon. Hangulattáblát, ún. moodboardot készítünk, mellyel pontosítjuk az igényeket.
2. A fotózás napja
A megbeszélt időpontban találkozunk a helyszínen, ahol a szakemberek átnézik a beállításokat, finomítják az öltözékeket, elkészítik a sminket és a frizurát.
A fotós és a művészeti vezető instrukcióival végig segíti a fotóalanyokat az egész folyamat alatt, hogy a pózok a legjobban tükrözzék a vállalkozás arculatát és üzenetét.
3. A képek kiválasztása
A fotózás után egy héten belül egy jelszóval védett, online galériából választhatja ki az ügyfél azokat a fotókat, amiket digitálisan és/vagy nyomtatott formában megrendelni szeretne.
4. Utómunka
A kiválasztott fotókon magas minőségű utómunkára van lehetőség, melynek részét képezheti háttércsere és egyéb arculati elemek alakítása.
5. A fotók kidolgozása
Az átadási idő függ a megrendelt képek darabszámától és a kért utómunka/retusálás összetettségétől. A kiválasztott fotókat digitális formában adjuk át (Wetransferen vagy Google Drive-on keresztül), az előzetesen megbeszélt határidőn belül.